11 Νοεμβρίου 2009

Το τελευταίο γράμμα του Ehsan Fattahian, πριν την εκτέλεση του


Ehsan Fattahian was executed today morning by the Islamic Republic...

Το κράτος, το πιο παγερό απ' όλα τα τέρατα....... (Νίτσε)
Άλλη μια εκτέλεση ενός νέου άντρα για την συμμετοχή του σε "παράνομη" κουρδική ομάδα έγινε σήμερα τα ξημερώματα στο Ιράν. Σύμβολα, θρησκείες, σημαίες, έθνη -που στο όνομά τους η ανθρωπότητα συνεχίζει να εγκληματεί- δεν φιμώνουν την αλήθεια: "όταν η αδικία γίνεται νόμος, η αντίσταση γίνεται καθήκον". k.d

"Επιτρέψτε μου να προσθέσω, λίγο πριν η καταδίκη μου αλλάξει σε θανατική, μεταφέρθηκα από τη φυλακή του Sanandaj στο κέντρο κράτησης του “Υπουργείου Πληροφοριών", όπου μου ζητήθηκε να κάνω ψεύτικη ομολογία μεταμέλειας για τις πράξεις που δεν έκανα και να αρνηθώ τα πιστεύω μου. Δεν ενέδωσα στις παράνομες απαιτήσεις τους, και μου ανακοινώσαν ότι η καταδίκη μου θα άλλαζε από φυλάκιση σε θάνατο. Κράτησαν την υπόσχεση τους και πολύ γρήγορα μου απέδειξαν πως τα δικαστήρια συμπίπτουν με της απαιτήσεις των “πρακτόρων” και όχι των δικαστικών αρχών. Πώς μπορεί να κριτικάρει κανείς τα δικαστήρια;

Όλοι οι δικαστές παίρνουν όρκο ότι θα είναι αμερόληπτοι σε όλες τις περιπτώσεις και ότι θα δικάζουν σύμφωνα με το νόμο και μόνο με το νόμο. Πόσοι από τους δικαστές αυτής της χώρας μπορούν να πουν ότι δεν έχουν καταπατήσει τον όρκο τους, και παρέμειναν δίκαιοι και αμερόληπτοι; η γνώμη μου είναι ότι ο αριθμός τους μετριέται στα δάκτυλα του ενός χεριού. Όταν ολόκληρο το σύστημα δικαιοσύνης στο Ιράν διατάσσει συλλήψεις, δίκες, φυλακίσεις, και θανατικές ποινές με την απλή χειρονομία ενός αμόρφωτου ανακριτή, τι μπορεί να περιμένει κανείς από μία μικρή μειοψηφία σε μία επαρχία που πάντα υπήρχαν διακρίσεις σε βάρος της; Ναι, η γνώμη μου είναι ότι το σπίτι είναι από τα θεμέλια τους κατεστραμμένο.

Στην τελευταία συνάντηση μου στην φυλακή με τον κατήγορο που απήγγειλε τις κατηγορίες, παραδέχτηκε το παράνομο της απόφασης. Αν και για δεύτερη φορά αποφάνθηκε ότι η εκτέλεση μου έπρεπε να πραγματοποιηθεί. Έφυγε χωρίς να πει ότι η επιμονή στην πραγματοποίηση της εκτέλεσης με κάθε κόστος, ήταν αποτέλεσμα των πιέσεων που ασκήθηκαν από τις πολιτικές ομάδες και την υπηρεσία πληροφοριών έξω από το Δικαστήριο. Οι άνθρωποι που είναι μέρος τέτοιων ομάδων που εξετάζουν τη ζωή και το θάνατο ενός φυλακισμένου βασίζονται μόνο στα πολιτικά και οικονομικά τους συμφέροντα. Δεν μπορούν να δουν τίποτα άλλο παρά τα παράνομα τους κίνητρα, ακόμα και όταν εξετάζουν το δικαίωμα ενός ανθρώπου στη ζωή – το βασικότερο ανθρώπινο δικαίωμα. Πόσο άσκοπο είναι να περιμένει κανείς να σεβαστούν τις διεθνείς συμφωνίες όταν δε σέβονται τους νόμους τους;

Τελευταία λέξη: εάν οι κυρίαρχοι και οι καταπιεστές σκέφτονται ότι με τον θάνατο μου, το Κουρδικό ζήτημα θα εξαφανιστεί κάνουν μεγάλο λάθος. Ο θάνατος μου και οι θάνατοι χιλιάδων άλλων σαν και εμένα δε θα θεραπεύσουν τον πόνο... θα δυναμώσουν μόνο τις φλόγες της φωτιάς. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι κάθε θάνατος είναι η αρχή μίας νέας ζωής."

Ehsan Fattahian, από την κεντρική φυλακή του Sanandaj.

Πηγή: http://shooresh1917.blogspot.com/2009/11/ehsan-fattahian-was-executed-by-islamic.html

[Το κείμενο μεταφράστηκε ως ελάχιστος φόρος τιμής σε έναν ακόμα εκτελεσμένο αγωνιστή από την Παγκόσμια Δημοκρατία των αφεντικών.]

Αρχειο αναρτησεων

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...