30 Οκτωβρίου 2009

Η απολογία του κατηγορουμένου Γεωργιανού για τη δολοφονία του Νίκου Σεργιανόπουλου


«Ζητώ συγνώμη από τον Θεό, την οικογένεια του θύματος και από την οικογένειά μου που είμαι εδώ. Είμαι ένας απλός άνθρωπος που ήρθα στην Ελλάδα για να δουλέψω.

Το θύμα το συνάντησα στις 5 το πρωί εκείνης της μέρας. Συνήθως ξυπνάω στις 4 τα χαράματα, ετοιμάζομαι για δουλειά γιατί εργάζομαι στα καράβια.

Καθόμουν στον ηλεκτρικό της πλατείας Βικτωρίας και έπινα μια μπύρα, όπως συνήθως κάνω για να καθαρίσει ο οργανισμός μου από το μαζούτ που βγάζω κάθε μέρα, κατεβαίνοντας 25 μέτρα κάτω από τη γη.

Με πλησίασε ένας άγνωστος και μου είπε από πού είσαι και τι κάνεις… Εγώ του είπα ότι είμαι από τη Γεωργία και με ρώτησε αν θέλω να περάσουμε καλά. Μου είπε πάμε στο σπίτι μου να κάνουμε κοκαΐνη και να διασκεδάσουμε με γυναίκες.

Εγώ αρνήθηκα στην αρχή, αυτός μου είπε έλα, θα αισθανθείς καλύτερα. Μόλις καθίσαμε στο αυτοκίνητό του μου είπε δεν πειράζει που δεν θα πας για δουλειά, θα περάσεις καλά μαζί μου.

Όταν φτάσαμε στο σπίτι του, αφού είχαμε σταματήσει και είχαμε αγοράσει μπύρες, ανεβήκαμε με τα πόδια στο διαμέρισμα.

Έφτιαξε τη σκόνη και έδωσε και σε εμένα. Μου είπε θα πάρω τώρα τηλέφωνο τις γυναίκες, πάρε να πιεις κόκα για να αισθανθείς καλύτερα.

Μου έδινε συνέχεια κοκαΐνη, πρέπει να πήρα πάνω από 3-4 φορές. Άρχισα να νιώθω μυρμήγκιασμα στο σώμα μου, του είπα ότι δεν αισθάνομαι καλά και κάποια στιγμή έκλεισα τα μάτια μου. Ξαφνικά τον είδα από πάνω μου με ένα μαχαίρι να μου το ακουμπάει στο λαιμό. Μέσα στην ζάλη μου δεν μπορούσα να καταλάβω αν ήθελε να με σκοτώσει ή να με χρησιμοποιήσει σεξουαλικά.

Προσβλήθηκα και τον έβρισα. Μου ζήτησε να του κάνω πίπα. Μου είπε μαλάκα θέλω να σε γαμ…. Με το μαχαίρι στο χέρι όλα ήρθαν ξαφνικά, όλα έγιναν πολύ γρήγορα. Με έπιασε φόβος, θίχτηκε η αξιοπρέπειά μου. Του έκανα λαβή και τον πέταξα κάτω».

Σε αυτό το σημείο το δικαστήριο του ζήτησε να δείξει πώς ακριβώς έγινε. Ο κατηγορούμενος κάθισε στο εδώλιο και η μεταφράστριά του παρίστανε το θύμα...

«Πέσαμε κάτω και παλεύαμε, δεν γνωρίζω αν χτύπησε όταν πέσαμε. Δεν θυμάμαι αν τον χτύπησα, μάλλον τον χτύπησα, ήμουν σε κατάσταση άμυνας. Άρχισα να παλεύω και από κει και πέρα δεν θυμάμαι τίποτα. Θυμάμαι κάποια αίματα, αλλά τίποτα άλλο.

Ζητάω συγνώμη από την κοινωνία, δεν μπορούσα να ελέγξω τον εαυτό μου. Εάν μπορούσα να τον ελέγξω, τίποτα δεν θα συνέβαινε

Δεν είμαι δολοφόνος, έχω δύο παιδιά, οικογένεια, δεν ήρθα εδώ για να σκοτώσω. Αυτή είναι η αλήθεια. Όταν έφτασα σπίτι μου συνειδητοποίησα ότι είχα 100 ευρώ παραπάνω.

Ζητώ συγνώμη από τον Θεό και την οικογένειά μου».

Στη συνέχεια ακολούθησαν ερωτήσεις της εισαγγελέας Ιφιγένειας Γάκη, με τον κατηγορούμενο να απαντά:

«Ένας οικονομικός μετανάστης. Έβγαζα 600-750 ευρώ όταν ήρθα στην Ελλάδα, τους Έλληνες τους αγαπάω. Ο Σεργιανόπουλος μου φάνηκε ένας πολύ καλός άνθρωπος, αλλά δεν μπορούσα να φανταστώ ότι θα μου έκανε όλες αυτές τις ανωμαλίες.

Μετά από αυτό που έγινε δεν θα είμαι ποτέ καλά από δω και πέρα. Δεν είμαι ομοφυλόφιλος, αγαπώ την γυναίκα μου, δεν είναι κακό μια φορά να πας με γυναίκα, αλλά δεν πήγα με άνδρα».

Σε ερώτησε γιατί πούλησε το κινητό του Σεργιανόπουλου, απάντησε: «Πούλησα το κινητό για να πάρω τσιγάρα, να φάω και να έχω τα απαραίτητα για να ζήσω. Δεν σκέφτηκα να φύγω από την Ελλάδα μετά το συμβάν γιατί αν είχα βεβαιωθεί ότι είχα σκοτώσει θα πήγαινα να παραδοθώ στην αστυνομία.

Μου ήταν εύκολο να φύγω από την Ελλάδα. Με 50 ευρώ φεύγει όποιος θέλει από την Ελλάδα.

Εγώ ρούφηξα κοκαϊνη από ένα άλλο καλαμάκι, όχι ίδιο με το θύμα. Θέλω να συμπληρώσω ότι η φράση πάρτον στο στόμα σου, που μου είπε το θύμα αποτελεί μια μεγάλη προσβολή για εμένα».

apo zouglos


Αρχειο αναρτησεων

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...