25 Ιουλίου 2011

Καταγγελία διαδηλώτριας για τον τραυματισμό της από αη-Δίας στις 15/6 - Φώτο

“Το όνομά μου είναι Άννα Τριανταφύλλου”
Την τετάρτη 15/06 ήμουν μαζί με φίλους, συναδέλφους και την αδερφή μου στο Σύνταγμα. Για να αποφύγουμε τα δακρυγόνα και τις πολλές εντάσεις πήγαμε στον πεζόδρομο στο Ζάππειο, κάτω από την Αγγλικανική εκκλησία.

Ξαφνικά κατά τις 5 το απόγευμα, ενώ είναι όλα ήρεμα είδαμε κάποιες μηχανές με αστυνομικούς να έρχονται προς το μέρος μας. Ήμουν όρθια μαζί με την αδερφή μου. Μία μηχανή άρχισε να έρχεται κατά πάνω μας.

Δεν προκαλούσαμε, δεν τους μιλήσαμε, οπότε δεν είχα και λόγο (μεχρι εκείνη τη στιγμή) να φοβηθώ. Περίμενα πως όπως πέρασαν όλες οι άλλες μηχανές από δίπλα μας χωρίς πρόβλημα θα περάσουν κι εκείνοι. Όμως ξαφνικά άπλωσε το πόδι του και με κλότσησε και μετά μου τράβηξε το πόδι για να πέσω κάτω. Με την κλοτσιά του μου έσπασε το πόδι.
Με μετέφεραν με ασθενοφόρο στον ΕΡΥΘΡΟ ΣΤΑΥΡΟ όπου και με χειρούργησαν την ίδια μέρα. Τώρα έχω 2 λάμες και 6 βίδες στο αριστερό μου πόδι και δεν ξέρω σε πόσους μήνες θα καταφέρω να περπατήσω κανονικά.

http://denplirono.wordpress.com/2011/07/23/%CF%84%CE%BF-%CE%BC%CF%80%CE%B1%CF%84%CF%83%CE%BF%CE%BA-%CE%B5%CE%B9%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CE%B5%CE%B4%CF%89/

Αρχειο αναρτησεων

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...