8 Ιουλίου 2011

Hacking στην ιστοσελίδα της Βουλής

Η επίθεση υπογράφεται από την ομάδα “REAL DEMOCRACY REVERSE ENGINEERING“. Οι hackers έχουν αποκρύψει συγκεκριμένους χαρακτήρες από τους εκτεθειμένους κωδικούς, ώστε να μην είναι εφικτό σε τρίτους να χρησιμοποιήσουν τα δεδομένα που κοινοποίησαν. Δεν είναι σαφές πως ακριβώς πραγματοποιήθηκε η επίθεση, αν οφειλόταν σε συγκεκριμένη αδυναμία ή λάθος παραμετροποίηση του διακομιστή. Η διαρροή περιλαμβάνει σημαντικό αρχείο ρυθμίσεων του διακομιστή [Web.config] που περιλαμβάνει και πλήθος κωδικών πρόσβασης διαχειριστή, όνομα εταιρείας κατασκευής του ιστοχώρου κ.α.


Το μήνυμα που συνοδεύει την επίθεση:

Σχεδόν 40 χρόνια από τότε που ήσουν πάνω στα κάγκελα του Πολυτεχνείου. Τίμιος και δίκαιος ο αγώνας σου τότε. Τότε που σαν νέος είχες όνειρα και μέλλον. Εγώ πάλι, δεν έχω τίποτα. Μου πήρες τα όνειρα και το μέλλον.
Δεν μιλάω στους πολιτικούς. Αυτοί είναι ανάξιοι λόγου εδώ και χρόνια. Σε εσένα που τους βγάζεις μιλάω. Το ξέρεις πως είναι ανίκανοι, αλλά τους ξαναβγάζεις. Τους βγάζεις γιατί είναι γιοί, ανιψιοί και κόρες. Γιατί έχεις μείνει ακόμα στον εθνικό διχασμό.
Γιατί το λέει το κόμμα. Γιατί βολεύτηκες εσύ και το τεμπέλικο παιδί σου στο δημόσιο. Αλλα γιατί να νοιαστείς; Όλα πήγαιναν καλά. Τα είχες όλα. Τον φραπέ σου, την ομάδα σου, τα μεσημεριανάδικα σου και ένα βουλευτή να γλείφεις.
Και τώρα πέφτεις από τα σύννεφα… Φταίνε οι ξένοι λες. Φταίνε οι άλλοι. Παντα οι άλλοι. Ποτέ εσύ! Τα βάρη από τα δικά σου λάθη τα φορτώνεις σε εμένα. Στην γενιά των είκοσι και των τριάντα.
Τη γενιά που δουλεύει για 600 ευρώ, και περιμένεις να σου πληρώσει τον φουσκωμένο μισθό, την σύνταξη και το εφάπαξ. Που περιμένεις να σου συντηρεί τον γιόκα σου, μην τυχόν και χάσει την δουλειά του στο δημόσιο και αναγκαστεί επιτέλους να παράγει.
Για εμένα προφανώς δεν σε νοιάζει. Εγώ είμαι πολίτης β’ κατηγορίας. Άλλωστε είμαι εδώ μόνο για να σε συντηρώ.
Αρκετά οι επιλογές σου, μου παγίδεψαν το μέλλον. Όταν έρθει η ώρα να ψηφίσεις, κάτσε στο σπίτι σου. Άσε εμένα να αποφασίσω για εμένα, χωρίς τον κομματικό σου "θόρυβο".
@300
Γίνεστε τσαρλατάνοι όταν κόβετε με ευκολία τις συντάξεις των 400 ευρώ, αλλά τρέμετε μην χάσετε το κομματικό σας κράτος.
Είναι εξοργιστικό να διαμαρτύρεστε για τα αυγά και τα γιαούρτια ως μορφή βίας, όταν τα ΜΑΤ σαπίζουν τον κόσμο στο ξύλο.
Υ.Γ. Κάτι που οι σύγχρονοι "υπερπατριώτες" ίσως μπορούν να απαντήσουν..
Κάτι ψιθύριζε χαμογελώντας ο Markus Wolf πριν ξεψυχήσει. Αναρωτιόταν πως γράφεται η “Νίκη” στα Βελγικά..

http://www.secnews.gr/archives/16631

Αρχειο αναρτησεων

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...