8 Απριλίου 2010

Κείμενο του 17άχρονου βασικού μάρτυρα της δίκης Κορκονέα

«Η πρωτοβουλία μου να γράψω και στην συνέχεια να δημοσιοποιήσω την θέση μου και να ξεκαθαρίσω τους λόγους για τους οποίους δεν πρόκειται να παραστώ στο δικαστήριο πάρθηκε επειτα από την ανάγνωση αλλα και την εξέλιξη τόσο των δημοσιευμάτων, όσο και των γεγονότων της δίκης. Ρίχνωντας μια ματιά στα δημοσιεύματα των media αλλα και τις δηλώσεις του κυρίου Κούγια, θεωρώ πως είμαι υποχρεομένος να πάρω θέση απέναντι του, απο τη στιγμή που και ο ίδιος αποφάσισε να κάνει το ίδιο προς το προσωπό μου.

Όσον αφορά λοιπόν τη μη συμετοχή του στη διαδικασία σε περίπτωση που δεν εμφανιστώ για να καταθέσω, δηλώνω οτι με μεγάλη μου χαρα και ανυπομονεσία περιμένω τη μη συμετοχή του, αλλά και τις εξίσου γελοίες δηλώσεις του, οι οποίες το μόνο που μου προκαλούνε είναι νευρικό γέλιο.

Στο δεύτερο σκέλος στο οποίο αναφέρεται στη συμετοχή μου σε ακροαριστερές οργανώσεις, συνεργασιας μου με κυκλώματα και αλλες παρόμοιες γελοιότητες θα ήθελα να τονίσω, πως είναι σενάρια συνωμοσιολογίας ενός φαντασμένου δικηγορίσκου ο οποίος αρέσκεται στο να δημιουργεί εντυπώσεις και να προσπαθεί με κάθε τρόπο να γαντζώνεται από την επικαιρότητα ανεξάρτητα με το αν αυτή είναι θετική η αρνητική για τον ίδιο. Τίποτα παραπάνω από ενα μυθομανή καραγκιοζάκο ο οποίος έχει γνώση του ποινικού κώδικα και αρέσκεται στο να ρουφάει όση περισσότερη δημοσιότητα μπορεί, είτε με το ρόλο του θύματος (δαρμένος, λιπόθυμος κλπ.), είτε ως ένας σοβαροφανής επαγγελματίας.

Σε σχέση με την ανακοίνωση της Γ.Α.Δ.Α. περι της μη παρακολούθησής μου, το μόνο που θα μπορούσα να πω ειναί πως όσο αυτοί δεν με παρακολουθούνε αλλο τόσο ο Κορκονέας δεν πυροβόλησε τον Αλέξανδρο. Ωφείλω να διευκρινίσω και πως παρά τα δημοσιεύματα, δεν είχα κανενα σκοπό να εμφανιστώ στη δίκη διότι δεν με απασχολεί ουτε στο ελάχιστο η έκβασή της. Θεωρώ, ως πολιτική μου επιλογή, να μην εμφανίζομαι στις στιγμές που ορίζουν οι θεσμοί, αλλα να διαμορφώνω εγω ο ίδιος τα δίκα μου πλαίσια στα οποία θα εκφράσω την αντίληψή μου.

Εύχομαι λοιπόν τόσο στον κ Κούγια, όσο και στον πελάτη του, καλα ξεμπερδέματα και προκαλώ την ελληνική αστυνομία να φέρει εις πέρας το έργο της, αν και εφόσον έχει τη συγκεκριμένη δυνατότητα».

στάλθηκε με email στον zouglo

Αρχειο αναρτησεων

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...