25 Νοεμβρίου 2010

Zaz - Je veux


Δωστε μου μια σουιτα στο Ritz, δεν την θελω
κοσμηματα της Channel, δεν τα θελω
δωστε μου μια λιμουζινα, τι να την κανω
δωστε μου υπηρετες, τι να τους κανω
δωστε μου ενα οικοπεδο στο Neufchâtel, δεν ειναι αυτο για μενα
δωστε μου τον πυργο του Eiffel, τι να τον κανω
(ρεφρεν)
Θελω ερωτα, χαρα, ευτυχια
τα χρηματα σας δεν θα μου φερουν την ευτυχια
θελω να βαλω το χερι στην καρδια
εμπρος λοιπον να ανακαλυψουμε μαζι την ελευθερια μου
ξεχαστε λοιπον ολα σας τα κλισε
καλως ηρθατε στην δικη μου πραγματικοτητα
Εχω βαρεθει τους καλους σας τροπους
ειναι υπερβολη για μενα
εγω τρωω με τα χερια
και ετσι ειμαι
μιλαω δυνατα και ειμαι ειλικρινης
συγχωρεστε με
τερμα η υποκρισια για μενα, εγω κρυβομαι απο αυτην
βαρεθηκα την ξυλινη γλωσσα
κοιταξτε με
τους τροπους σας δεν τους θελω
και ετσι ειμαι εγω
ετσι ειμαι εγω.

Αρχειο αναρτησεων

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...