22 Νοεμβρίου 2010

Έχεις παρατηρήσει την έντονη προσπάθεια ανδρών και γυναικών να αναδείξουν την "έντονη σεξουαλικότητά τους";



Ο Άνθρωπος Γεννητικό Όργανο είναι ένας από εμάς

Έχεις παρατηρήσει την έντονη προσπάθεια ανδρών και γυναικών να αναδείξουν την "έντονη σεξουαλικότητά τους";

Καταναλωτικά όργια, πλαστές συμπεριφορές, κοινωνική απομόνωση,εξευτελισμός και κατάθλιψη, όλα για να νοιώσεις όλο και πιο κοντά στο ιδεατό μοντέλο του επιθυμητού από το άλλο φύλο.

Παρ' ότι έχουμε/θέλουμε ισότητα μεταξύ των δύο φύλων, "οι κυρίες προηγούνται", συνεπώς δε γίνεται να μιλήσουμε πρώτα για τους άνδρες, ούτε καν ταυτόχρονα και για τους δύο. Ας ξεκινήσουμε λοιπόν με αυτές.


Ήδη νιώθω τις περισσότερες από εσάς να περιμένετε ένα κύμα προσβολών και ύβρεων ενός μισογύνη. Άλλες με το βλέμμα χαμηλωμένο, και άλλες γεμάτες οργή και μίσος.

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή: Οι πρώιμοι άνθρωποι ζούσαν σε νομαδικές φυλές, ήταν τροφοσυλέκτες και κυνηγούσαν μικρά ζώα. Σε περίπτωση που ή φυλή κινδύνευε από κάποιο άγριο ζώο ή γυναίκες προστάτευαν τα μικρά. Ως τότε τα προβλήματα τής γυναίκας ήταν άπλα: επιβίωση και αναπαραγωγή. Η λύση τούς ήταν ακόμη πιο απλή. Η έλλειψη κάποιας σοβαρής δυσμορφίας και ένα φυσιολογικό επίπεδο γυναικείων ορμονών έδινε το πράσινο φως στο κυρίαρχό αρσενικό να τις επιλέξει ως μία από τις συντρόφους του. Αργότερα ο άνθρωπος είχε τη δυνατότητα να χτίσει μικρές καλύβες και σχημάτισε τις πρώτες κοινότητες. Η γυναίκα ήταν πιο ασφαλής και είχε χρόνο να κατεργασθεί τα δέρματα των ζώων που έφερναν οι άνδρες και να φτιάξει έτσι τα πρώτα ρούχα. Με τη μονογαμία να καθιερώνεται με τα χρόνια η σύντροφός του κυρίαρχου αρσενικού, ήταν αυτή που θα είχε το καλύτερο δέρμα για να ντυθεί καλύτερη και περισσότερη τροφή από τις άλλες, είχε τη δυνατότητα να είναι αυτή που θα περάσει τα γονίδια της στην επόμενη γενιά μαζί με το κυρίαρχο αρσενικό. Δόξα και η τιμή σε αυτήν, η ζήλια και μίσος για τις άλλες. Αυτό το πρωτόγονο ένστικτο, έτρωγε τα βάθη της ψυχής κάθε γυναίκας, και θα έκανε το παν για να είναι αυτή που θα επιλεγεί από το κυρίαρχο αρσενικό. Με την κατεργασία της πέτρας και άλλων υλικών, πέραν της προόδου της τεχνολογίας, η ανάγκη για καλλωπισμό δημιούργησε τα πρώτα κοσμήματα. Η κοινωνική θέση της γυναίκας τότε ξεκίνησε να είναι εμφανής από τα κοσμήματα της. Κι όλες επιθυμούσαν περισσότερα, για να νιώθουν πως βρίσκονται ψηλά στη μικρή τους κοινωνία.Πόσο ακριβώς ψηλά; Ψηλότερα από τις άλλες. Ακριβώς τόσο. Έτσι λοιπόν η έμφυτη σεξουαλικότητα πάει περίπατο από αρκετά νωρίς για το είδος μας.
Με την εισαγωγή της έννοιας της ιδιοκτησίας και του χρήματος, η γυναίκα του κυρίαρχου αρσενικού, είχε τα περισσότερα αγαθά και χρήματα, το πρωτόγονο ένστικτο της αναπαραγωγής μετέφραζε τα χαρακτηριστικά της σε επιτυχία, μιας και η αναπαραγωγή ήταν πλέον αυτονόητη. Όσο πάει γίνεται και χειρότερο σωστά; Εδώ ξεκινά το πραγματικό πανηγύρι! Στο Μεσαίωνα!



Το κύριο χαρακτηριστικό του Μεσαίωνα ήταν η συσσώρευση πλούτου και οι εξουσίας σε ένα άνθρωπο ανά κράτος, του λεγόμενου βασιλιά. Εδώ έχουμε μία τεράστια αλλαγή και ραγδαία επιδείνωση του προβλήματος. Με την εξουσία να είναι κληρονομική το αντικείμενο ζήλιας έγινε η κόρη του κυρίαρχου αρσενικού μιας και ο λαός τη θαύμαζε και όλοι ποθούσαν να είναι δίπλα της. Έτσι δημιουργήθηκαν τα πρώτα παραμύθια όπου ένας ιππότης με εξευτελιστικά πολλά χαρίσματα έδινε τα πάντα για τη θέση του δίπλα στην πριγκίπισσα. Εδώ λοιπόν, ακριβώς εδώ, ξεκινάνε να ποτίζονται τα γυναικεία μυαλά από μικρά με τη φαντασίωση του να είναι όλες πρινσέσσες αφού η φαντασίωση αυτή είναι ο μόνος βιώσιμος τρόπος διαφυγής από τη σκληρή πραγματικότητα, ότι ποτέ τους δεν θα έχουν την πολυπόθητη θέση τους δίπλα στον πρίγκιπα. . . Έτσι λοιπόν, οι γυναίκες έδιναν στο κυρίαρχο αρσενικό όλες τις ιδιότητες που ήθελαν, ακριβώς όπως τον ήθελε την κάθε μια ( αφού μπορούσαν μόνο να τον φανταστούν, ας τον φαντάζονταν όπως ακριβώς ήθελαν ) με τη θέση της γυναίκας να είναι μέσα στο σπίτι, καταπιεσμένη, η φαντασίωση αυτή ήταν η μοναδική διέξοδος από την πραγματικότητα, ώσπου. . .

Φτάσαμε στην Αναγέννηση. . . Όπου η ακατανίκητη επιθυμία για μία θέση δίπλα στο κυρίαρχο αρσενικό, κάνει όλες τις γυναίκες να συμπεριφέρονται σαν πριγγήπισσες και σνομπάρουν τους " άξεστους », τους « όχι καθώς πρέπει οι ευγενείς » δημιουργώντας έτσι μία κοινωνία καθωσπρεπισμού. Μία κοινωνία όπου τα γεννητικά όργανα και ο έρωτας ήταν ταμπού. « Απαγορεύονταν » ακόμη και να μιλήσεις για αυτά! Όσο αφορά την ανθρώπινη σεξουαλικότητα το « παράδειγμα προς μίμηση », ήταν όσο το δυνατόν πιο μακριά από κάθε τι φυσιολογικό. Ψυχρές γυναίκες, θηλυπρεπής άνδρες, την άνθηση των πορνείων. . .

Ας αφήσουμε για λίγο τις γυναίκες και ας μιλήσουμε ( πολύ πιο σύντομα από ότι για τις γυναίκες ) για τους Άνδρες. Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή οι πρώιμοι άνθρωποι θα ζούσαν σε νομαδικές φυλές ήταν τροφοσυλλέκτες κυνηγούσαν μικρά ζώα. Σε περίπτωση που οι φυλή κινδύνευε από κάποιο αρπακτικό που ο άνδρας προστάτευε τη φυλή ως τότε τα προβλήματα του άνδρα ήταν το να φέρει φαγητό στη φυλή, και να γίνει το κυρίαρχο αρσενικό, και ανάλογα με την εποχή αργότερα μετά, μεταφράζονταν σε γη, χρήματα, τίτλο ευγενείας, τη θέση εργασίας. Ανεξάρτητα από την εποχή όμως εισέπραττε και μη για περίεργη συμπεριφορά από την έδρα της γυναίκας που την αποκαλούσε ως. . . Γυναικεία! Σε άλλη εποχή του φαινόταν αδιάφορη, σε άλλοι ανόητη, σε άλλη ευγενικά, και σε άλλη ρομαντική. Αδυνατούσε να την κατανοήσει ειδικά την εποχή του Μεσαίωνα, όπου την ίδια τη γυναίκα που αδυνατούσε να αντιληφθεί τους μηχανισμούς που αποτελούσαν την ιδιοσυγκρασία της γυναικείας ψυχολογίας σε συνάρτηση με τις εκάστοτε κοινωνικές δομές.Οι αιώνες περνούσαν, το " Γυναικείο το μυστήριο παρέμεινε άλυτο ».

Μέχρι που έφτασε . . . Η βιομηχανική επανάσταση. Τα αγαθά γίνονται περισσότερα σε κάθε είδος και σε αριθμό, τι είναι προσβάσιμα σχεδόν σε όλους. Μέσα από τέλος του πρώτου Παγκοσμίου πολέμου και δεύτερου Παγκοσμίου πολέμου οι τίτλοι ευγενείας χάθηκαν τα ήθη χαλάρωσαν, τυπικά, τουλάχιστον, και οι νέοι είχαν πλέον το δικαίωμα να έχουν σεξουαλικές επαφές ΑΛΛA και αγοραστική δύναμη. Εκεί στόχευσαν και οι πρωτοπόροι του μάρκετινγκ. Αρχικά, τα προϊόντα διαφημίζονται για τις ιδιότητές τους αργότερα τα προϊόντα διαφημίζονταν από χαρούμενες νέους φθάνοντας στο σήμερα όπου διαφημίζονται προϊόντα, μέσα από πρότυπα/στερεότυπα. Άνδρες και γυναίκες έχουν προ πολλού χάσει τη σεξουαλική τους ταυτότητα, στην αυθεντική της μορφή και αποζητούν να αναδείξουν τη σεξουαλικότητά τους μέσα από τα διαφημιζόμενα προϊόντα. Όλοι θέλουν να γίνουν οι κυρίαρχοι στο παιχνίδι της κατάκτησης του αντιθέτου φύλου. Σπίτια, αυτοκίνητα, τσιγάρα, παπούτσια, κοσμήματα, ξυραφάκια, τα κοσμητικά, χρήματα, αλκοόλ, μακιγιάζ, πλαστική χειρουργική *( άλλο κόμπλεξ αυτό ), γυμναστήριο, δικαιολογήσει τη εκατοντάδες άλλες βιομηχανίες θησαυρίζουν με την υπόσχεση παροχής αρρενωπής ς εμφάνισης - προσωπικότητας - τρόπου ζωής.

Όλοι έτσι πέφτουν στην παγίδα ( είναι η εύκολη λύση, ο τρόπος που μεγαλώνουν, το κοινωνικό περιβάλλον, παιδεία, μόρφωση ).

Ποιο είναι το αποτέλεσμα; Νευρική ανορεξία, κατανάλωση άχρηστων προϊόντων, πλαστοί άνθρωποι χωρίς ίχνος αυθεντικότητας και αυθορμητισμού, γίνονται αντικείμενο χλευασμού από τα περιττά στολίδια τους, και συχνά πέφτουν σε κατάθλιψη. Οι έντονοι οι ρυθμοί ζωής δεν τους αφήνουν να αναπτύσσουν την προσωπικότητά τους πέρα από το <<θέλω( να είμαι ) - το κυρίαρχο - αρσενικό>>. Έτσι έξω στο δρόμο παρατηρείς ψωνισμένες γυναίκες που σνομπάρουν τον καθένα αφού δεν έχουν υπαρκτό χαρακτήρα που να μπορεί να υποστηρίξει την περσόνα της <<θεάς>> που προσπαθούν να βγάλουν προς τα έξω, και άνδρες/υπέρτατα αρσενικά [που στην πραγματικότητα φοβούνται τις γυναίκες] σε ένα ακύρηχτο πόλεμο εντυπώσεων.... Με έπαθλο πολυπόθητα πλάσματα που διεκδικούν χωρίς να εξετάζουν το αν υπάρχουν καν, και ακόμα περισσότερο το αν τα αξίζουν πραγματικά...


Νικητής; Όποιος κάνει τα περισσότερα δίποδα άπτερα [ο ορισμός του ανθρώπου κατά τον Αριστοτέλη,μη με ρωτήσετε για λογική, δε βλέπω να υπάρχει σε πολλούς] να χαμηλώσουν το βλέμμα τους από ντροπή, να κοιτάξουν με φθόνο και ζήλεια, ή με θαυμασμό για τη σωματική διάπλαση και τα στολίδια του...
Χαμένος; Μάλλον όλοι, αφού κανείς δε μιλάει σε κανέναν, όλοι είναι ξένοι μεταξύ τους για τα καλά, και το ρόλο της κοινωνικοποίησης παίζουν τα προϊόντα, συμπεριφορές και ατάκες από διαφημήσεις! Περιοδικά, τηλεόραση,αστικό περιβάλλον βομβαρδίζουν γυναίκες και άνδρες με καταναλωτικό λάϊφ στάϊλ, δημιουργώντας τους έτσι την εντύπωση πως μονάχα μέσα από τα προϊόντα θα βρουν σεξουαλικό σύντροφο και κοινωνική αναγνώριση...

Έτσι οι άνθρωποι παύουν να είναι άνθρωποι και είναι μονάχα άνδρες ή γυναίκες (ανεξάρτητα από το σεξουαλικό τους προσανατολισμό), και συμπεριφέρονται μονάχα βάσει του προτύπου που τους προβάλλεται κατά καιρούς μέσω του marketing σύμφωνα με τις ανάγκες του "τέρατος" για χρήματα.
Πίνουν νερό σαν Χ (όπου "Χ" βάλε ένα οποιοδήποτε φύλλο), τρώνε ως Χ μιλάνε ως Χ, καταναλώνουν ως Χ, σκεύτονται ως Χ και ζουν ως Χ. Όχι ο καθένας όπως ο εαυτός του, αλλά όλοι όπως ο Χ. Ουσιαστικά, κανείς τους ποτέ δεν έκανε μια γνωριμία, μια συζήτηση, όλα τα έκανε η μάσκα του Χ που όλοι φοράνε. Κανείς δεν έζησε ως ο εαυτός του, παρά μόνο όπως ο Χ...

Σταματάμε να έχουμε προσωπικότητα, και έχουμε ένα κατευθυνόμενο γεννητικό όργανο που καθορίζει τη συμπεριφορά μας σε όλη μας τη ζωή!

Βλέπω τόσο σπάνια πια ανθρώπους στο δρόμο, που μου έχουν λείψει! Περπατάω και βλέπω μονάχα αιδοία και πέη πάνω σε πόδια, στο intenet, το ίδιο, στην τηλεόραση,(χαχα της έχω βάλει ένα Χ από χαρτοταινία), στη δουλειά,στο σχολείο,στα ΜΜΜεταφοράς, παντού το ίδιο!

Σε καλώ να απορρίψεις αυτό το μοντέλο ζωής και να ζήσεις ως ο εαυτός σου! Οι περισσότεροι δεν έχουν πραγματικό εαυτό, ποτέ δεν είχαν...
Ευκαιρία λοιπόν να δημιουργήσουν έναν εκ νέου! Να σταματήσουν να ρωτάνε τα πρότυπα για το ποιοί είναι στ' αλήθεια, και να το ανακαλύψουν μόνοι τους... Είναι φυσικό... και δωρεάν!

Αρχειο αναρτησεων

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...