30 Ιουνίου 2011

Μάνος Λαμπράκης: Ταπεινωμένος και βιασμένος

Βιαστή μου Πρόεδρε της Ελληνικής Δημοκρατίας,

Βιαστή μου Πρωθυπουργέ της Ελληνικής Δημοκρατίας,

Βιαστή μου Υπουργέ Προστασίας του Πολίτη,

Σήμερα το πρωί γύρω στις 11.30, καθώς κατευθυνόμουν με έναν φίλο μου προς τη διασταύρωση των οδών Ριζάρη και Βασ. Κωνσταντίνου ομάδα της ΕΛ.ΑΣ μας διέταξε προς προληπτικό έλεγχο της τσάντας ώμου που κρατούσα και σωματικό έλεγχο στον φίλο μου.

Η τσάντα μου ανοίχτηκε παρουσία 10 περίπου μελών των ΜΑΤ.
Μέσα της βρέθηκαν ένα αντίτυπο ποιημάτων του Γιώργου Σεφέρη, το οποίο σκίστηκε από τα όργανα έννομης τάξης επιτόπου, ένα μπουκάλι Malox με το οποίο με περιέλουσαν, μια χάρτινη μάσκα αγορασμένη από φαρμακείο κι ένα μπουκάλι νερό.

Ανάμεσα στα αντικείμενά μου υπήρχαν στυλό, κάποια φυλλάδια από γερμανικές θεατρικές παραστάσεις του Βερολίνου που είχαν ξεμείνει από πρόσφατο ταξίδι(ανάμεσα τους φυλλάδιο από την παράσταση του Berliner Ensemble με τίτλο Freedom and Democracy I Hate you το οποίο επίσης σκίστηκε επιτόπου) αλλά και ένας διαφημιστικός σελιδοδείκτης από gay βιβλιοπωλείο του Βερολίνου ο οποιός έγινε αντικείμενο έντονου χλευασμού και αντιδικίας ανάμεσα στους 10 αστυνομικούς που με «εξέταζαν».

Κατά τη διάρκεια του κλήρου για το περιεχόμενο της τσάντας μου, ο πιο αφοσιωμένος εργάτης της ομάδας χώνοντας στην κυριολεξία ένα γκλόμπ πάνω από το παντελόνι μου, στον πρωκτό μου με ρωτούσε τι ομάδα είμαι στο ποδόσφαιρο.

Μεταφέρθηκα με περιπολικό στον 11ο όροφο της ΓΑΔΑ για εξακρίβωση προσωπικών στοιχείων σ’ ένα τμήμα με επιγραφή «ΕΓΚΛΗΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑ ΖΩΗΣ» όπου μετά από μια ώρα αφέθηκα ελεύθερος. Η συμπεριφορά των αστυνομικών οργάνων στην ΓΑΔΑ αλλά και στο περιπολικό ήταν παραπάνω από φιλική και άψογη.

Δεν υπέγραψα κανένα έγγραφο προσαγωγής κι ούτε έλαβα γνώση των σχετικών εγγράφων που συμπληρώθηκαν.

Οδηγούμενος πια ελεύθερος στην Λεωφ. Αλεξάνδρας έλειπε μέσα από την τσάντα μου ο χρυσός βαφτιστικός μου σταυρός και 20 ευρώ.

Θα ζητήσω την αρωγή παντός δικαστηρίου εντός και εκτός της Ελληνικής Δημοκρατίας για τον εντοπισμό και την δίκαιη τιμωρία των βιαστών μου, των ηθικών αυτουργών του βιασμού μου αλλά και του βανδαλισμού των ποιημάτων του Γιώργου Σεφέρη.

Μετά ταπεινοτάτης τιμής,

Ταπεινωμένος και βιασμένος

Μάνος Λαμπράκης

Θεατρικός Συγγραφέας

http://www.mediasoup.gr/node/36071

Αρχειο αναρτησεων

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...